HandlekurvenHandlekurv

Handlekurven er tom

Mobilservice

yaTack har pr.januar 2009 sluttet Ä selge mobiltelefoner. yaTack er selvfÞlgelig behjelpelig med service pÄ alle mobiltelefoner kjÞpt gjennom yaTack selv om vi slutter med Ä forhandle dette. Dersom utbedring av feil pÄ enheten dekkes av garanti er dette kostnadsfritt for forbruker. Vi minner om at mobiltelefoner ofte er eksponert for stÞt- og fuktskader under vanlig bruk som ikke dekkes av garantien. Kostnad for undersÞkelse og testing av produktet som ikke kvalifiseres under garantien belastes kunden.

Sjekk status pÄ Service

Kunden kan sjekker status pÄ servicesaken til en hver tid pÄ nett. Sjekk status pÄ service her
Kunden kan ogsÄ ringe autoriserte serviceverksted (Mcare) pÄ 913 33 666 (8-16 m-f)


Jeg har problemer med min telefon, hva gjĂžr jeg?

1. UndersĂžk problemet

Sjekk om du har utfÞrt installasjon korrekt. Kontroller at evt. kontakter og batterier er pÄ plass. Se om du finner en link pÄ her til produsentens support og service:

HTC Support:

Telefon Teknisk support: 815 17 080
Telefon Reklamasjon/DOA: 800 11 576

LG Support:

Telefon : +46 7325 12 007
Epost: Norwaycic@lge.com
Web: LG Support

Motorola kundeservice:

Telefon: 22 55 10 04
Web: Motorola Support

Nokia kundeservice:

Telefon: 22 97 17 17 (9-21)
Epost: Klikk er for epost kontaktskjema
Web: Nokia Support
Online verktĂžy: Finn nĂŠrmeste Nokia Service-senter
Online verktĂžy: Nokia software oppdatering

Samsung support:

Telefon: 815 56 480
Web: Samsung Support

SonyEricsson kundeservice:

Telefon: 815 00 840
Epost: Klikk er for epost kontaktskjema
Web: Sony Ericsson Support

Hvis ikke dette lĂžser problem se under.


2. DOA (Dead On Arrival)


Hvis telefonen har vesentlig feil som hindrer bruk av telefon fra dag 1 kan kunden fÄ en ny forpakning, sÄ fremt reklamsjonen er meldt skriftlig til yaTack via kundeservice@yatack.no innen 7 dager fra faktura dato. OBS: merk emnefeltet i e-post med DOA!

Kunden mÄ rapportere feilen og be om en ny forpakning og at han/hun Þnsker Ä reklamere pÄ telefonen som DOA. yaTack respondere med instruksjoner om hvor og hvordan kunden skal sende DOA varen med komplett salgsforpakning (med hel eske og alt innhold). Det tar 3-5 dager etter et autorisert serviceverksted fÄr telefonen for Ä endelig bekrefte DOA statusen. SÄ lenge reklamasjonen kvalifiserer som en DOA, vil kunden fÄ en ny forpakning sÄ snart som mulig hvis kunden Þnsker det(avhendig av tilgjenglighet).


3. Service og Reklamasjon pÄ mobiltelefon

All service pÄ mobiltelefoner hÄndteres nÄ av autorisert servicepartner Mcare. Det er mulig at du har et lokalt serviceverksted i nÊrheten av der du bor. Kontakt derfor i forkant av innsending av telefon, kundesupport for ditt produkt, f.eks: Nokia, sÄ kanskje du slipper Ä sende varen helt til Oslo.

Dersom du skulle ha behov for lÄnetelefon i perioden ditt apparat er pÄ service kan vi vÊre behjelpelig med det. Det er et depositum pÄ kr. 450,- ved lÄn av telefon, dette tilbakebetales til deg nÄr lÄnetelefon er returnert til oss, senest 2 uker etter at du har mottatt ditt apparat ferdig reparet. LÄnetelefon kan bestilles -HER-


Registrere service:

For utbedring av feil/ service pÄ mobiltelefoner under 2 Är, vennligst klikk -HER-

NB! Mobiltelefoner som er returnert til autorisert servicesenter med en pÄfÞrt skade (vÊskeskader, stÞtskader etc.) vil ikke bli reparert under garanti. Kunder har da tre valg:

- FĂ„ telefonen reparert, kostnader belastes kunde
- Betal kr 550,- for undersĂžkelsesgebyr + 99,- frakt for Ă„ ha telefon returnert uten reparasjon.
- Kassere telefon pÄ verksted uten kostnad.


Reklamere pÄ mobiltelefon

Dersom ditt apparat har vÊrt pÄ service 2 ganger tidligere (eller flere) for samme feil, eller at apparatet er mer enn 2 Är (maks 5 Är) har du rett til Ä reklamere pÄ ditt apparat. Kontakt vÄrt kundesenter skriftlig via kundeservice@yatack.no OBS: merk emnefeltet i e-post med Reklamasjon mobiltelefon! Meld fra at du Þnsker Ä reklamere pÄ ditt apparat og spesifiser Ärsaken til reklamasjonen.



     Leverandør av ASP system for ehandel: auksjon, nettauksjon, nettbutikk og netthandel.      VISA - The future takes VISA      Mastercard      BBS logo      Bring logo
name ms %
config_sget 0.96 6.47%
campaign_sget_dc 0.67 4.53%
campaign_sget_dc 0.51 3.40%
doc_sgetby_slug 9.27 62.44%
doc_list_sgetby_doctype_ 1.38 9.31%
cat_list_sgetby_hierarch 0.87 5.88%
product_list_sgetby_camp 1.19 7.98%
7 profiling calls 14.85
Execution time: 0.016264915466309 seconds.