yaTack har pr.januar 2009 sluttet å selge mobiltelefoner. yaTack er selvfølgelig behjelpelig med service på alle mobiltelefoner kjøpt gjennom yaTack selv om vi slutter med å forhandle dette. Dersom utbedring av feil på enheten dekkes av garanti er dette kostnadsfritt for forbruker. Vi minner om at mobiltelefoner ofte er eksponert for støt- og fuktskader under vanlig bruk som ikke dekkes av garantien. Kostnad for undersøkelse og testing av produktet som ikke kvalifiseres under garantien belastes kunden.
Sjekk om du har utført installasjon korrekt. Kontroller at evt. kontakter og batterier er på plass. Se om du finner en link på her til produsentens support og service:
Hvis ikke dette løser problem se under.
All service på mobiltelefoner håndteres nå av autorisert servicepartner Mcare. Det er mulig at du har et lokalt serviceverksted i nærheten av der du bor. Kontakt derfor i forkant av innsending av telefon, kundesupport for ditt produkt, f.eks: Nokia, så kanskje du slipper å sende varen helt til Oslo.
Dersom du skulle ha behov for lånetelefon i perioden ditt apparat er på service kan vi være behjelpelig med det. Det er et depositum på kr. 450,- ved lån av telefon, dette tilbakebetales til deg når lånetelefon er returnert til oss, senest 2 uker etter at du har mottatt ditt apparat ferdig reparet. Lånetelefon kan bestilles -HER-
For utbedring av feil/ service på mobiltelefoner under 2 år, vennligst klikk -HER-
NB! Mobiltelefoner som er returnert til autorisert servicesenter med en påført skade (væskeskader, støtskader etc.) vil ikke bli reparert under garanti. Kunder har da tre valg:
- Få telefonen reparert, kostnader belastes kunde
- Betal kr 550,- for undersøkelsesgebyr + 99,- frakt for å ha telefon returnert uten reparasjon.
- Kassere telefon på verksted uten kostnad.
Dersom ditt apparat har vært på service 2 ganger tidligere (eller flere) for samme feil, eller at apparatet er mer enn 2 år (maks 5 år) har du rett til å reklamere på ditt apparat. Kontakt vårt kundesenter skriftlig via kundeservice@yatack.no OBS: merk emnefeltet i e-post med Reklamasjon mobiltelefon! Meld fra at du ønsker å reklamere på ditt apparat og spesifiser årsaken til reklamasjonen.
name | ms | % |
---|---|---|
config_sget | 0.79 | 4.68% |
campaign_sget_dc | 0.64 | 3.78% |
campaign_sget_dc | 0.42 | 2.50% |
doc_sgetby_slug | 9.93 | 59.20% |
doc_list_sgetby_doctype_ | 0.88 | 5.27% |
cat_list_sgetby_hierarch | 0.94 | 5.60% |
product_list_sgetby_camp | 3.18 | 18.97% |
7 profiling calls | 16.78 |