HandlekurvenHandlekurv

Handlekurven er tom

Mobilservice

yaTack har pr.januar 2009 sluttet å selge mobiltelefoner. yaTack er selvfølgelig behjelpelig med service på alle mobiltelefoner kjøpt gjennom yaTack selv om vi slutter med å forhandle dette. Dersom utbedring av feil på enheten dekkes av garanti er dette kostnadsfritt for forbruker. Vi minner om at mobiltelefoner ofte er eksponert for støt- og fuktskader under vanlig bruk som ikke dekkes av garantien. Kostnad for undersøkelse og testing av produktet som ikke kvalifiseres under garantien belastes kunden.

Sjekk status på Service

Kunden kan sjekker status på servicesaken til en hver tid på nett. Sjekk status på service her
Kunden kan også ringe autoriserte serviceverksted (Mcare) på 913 33 666 (8-16 m-f)


Jeg har problemer med min telefon, hva gjør jeg?

1. Undersøk problemet

Sjekk om du har utført installasjon korrekt. Kontroller at evt. kontakter og batterier er på plass. Se om du finner en link på her til produsentens support og service:

HTC Support:

Telefon Teknisk support: 815 17 080
Telefon Reklamasjon/DOA: 800 11 576

LG Support:

Telefon : +46 7325 12 007
Epost: Norwaycic@lge.com
Web: LG Support

Motorola kundeservice:

Telefon: 22 55 10 04
Web: Motorola Support

Nokia kundeservice:

Telefon: 22 97 17 17 (9-21)
Epost: Klikk er for epost kontaktskjema
Web: Nokia Support
Online verktøy: Finn nærmeste Nokia Service-senter
Online verktøy: Nokia software oppdatering

Samsung support:

Telefon: 815 56 480
Web: Samsung Support

SonyEricsson kundeservice:

Telefon: 815 00 840
Epost: Klikk er for epost kontaktskjema
Web: Sony Ericsson Support

Hvis ikke dette løser problem se under.


2. DOA (Dead On Arrival)


Hvis telefonen har vesentlig feil som hindrer bruk av telefon fra dag 1 kan kunden få en ny forpakning, så fremt reklamsjonen er meldt skriftlig til yaTack via kundeservice@yatack.no innen 7 dager fra faktura dato. OBS: merk emnefeltet i e-post med DOA!

Kunden må rapportere feilen og be om en ny forpakning og at han/hun ønsker å reklamere på telefonen som DOA. yaTack respondere med instruksjoner om hvor og hvordan kunden skal sende DOA varen med komplett salgsforpakning (med hel eske og alt innhold). Det tar 3-5 dager etter et autorisert serviceverksted får telefonen for å endelig bekrefte DOA statusen. Så lenge reklamasjonen kvalifiserer som en DOA, vil kunden få en ny forpakning så snart som mulig hvis kunden ønsker det(avhendig av tilgjenglighet).


3. Service og Reklamasjon på mobiltelefon

All service på mobiltelefoner håndteres nå av autorisert servicepartner Mcare. Det er mulig at du har et lokalt serviceverksted i nærheten av der du bor. Kontakt derfor i forkant av innsending av telefon, kundesupport for ditt produkt, f.eks: Nokia, så kanskje du slipper å sende varen helt til Oslo.

Dersom du skulle ha behov for lånetelefon i perioden ditt apparat er på service kan vi være behjelpelig med det. Det er et depositum på kr. 450,- ved lån av telefon, dette tilbakebetales til deg når lånetelefon er returnert til oss, senest 2 uker etter at du har mottatt ditt apparat ferdig reparet. Lånetelefon kan bestilles -HER-


Registrere service:

For utbedring av feil/ service på mobiltelefoner under 2 år, vennligst klikk -HER-

NB! Mobiltelefoner som er returnert til autorisert servicesenter med en påført skade (væskeskader, støtskader etc.) vil ikke bli reparert under garanti. Kunder har da tre valg:

- Få telefonen reparert, kostnader belastes kunde
- Betal kr 550,- for undersøkelsesgebyr + 99,- frakt for å ha telefon returnert uten reparasjon.
- Kassere telefon på verksted uten kostnad.


Reklamere på mobiltelefon

Dersom ditt apparat har vært på service 2 ganger tidligere (eller flere) for samme feil, eller at apparatet er mer enn 2 år (maks 5 år) har du rett til å reklamere på ditt apparat. Kontakt vårt kundesenter skriftlig via kundeservice@yatack.no OBS: merk emnefeltet i e-post med Reklamasjon mobiltelefon! Meld fra at du ønsker å reklamere på ditt apparat og spesifiser årsaken til reklamasjonen.



     Leverandør av ASP system for ehandel: auksjon, nettauksjon, nettbutikk og netthandel.      VISA - The future takes VISA      Mastercard      BBS logo      Bring logo
name ms %
config_sget 0.79 4.68%
campaign_sget_dc 0.64 3.78%
campaign_sget_dc 0.42 2.50%
doc_sgetby_slug 9.93 59.20%
doc_list_sgetby_doctype_ 0.88 5.27%
cat_list_sgetby_hierarch 0.94 5.60%
product_list_sgetby_camp 3.18 18.97%
7 profiling calls 16.78
Execution time: 0.017770051956177 seconds.