yaTack har pr.januar 2009 sluttet Ä selge mobiltelefoner. yaTack er selvfÞlgelig behjelpelig med service pÄ alle mobiltelefoner kjÞpt gjennom yaTack selv om vi slutter med Ä forhandle dette. Dersom utbedring av feil pÄ enheten dekkes av garanti er dette kostnadsfritt for forbruker. Vi minner om at mobiltelefoner ofte er eksponert for stÞt- og fuktskader under vanlig bruk som ikke dekkes av garantien. Kostnad for undersÞkelse og testing av produktet som ikke kvalifiseres under garantien belastes kunden.
Sjekk om du har utfÞrt installasjon korrekt. Kontroller at evt. kontakter og batterier er pÄ plass. Se om du finner en link pÄ her til produsentens support og service:
Hvis ikke dette lĂžser problem se under.
All service pÄ mobiltelefoner hÄndteres nÄ av autorisert servicepartner Mcare. Det er mulig at du har et lokalt serviceverksted i nÊrheten av der du bor. Kontakt derfor i forkant av innsending av telefon, kundesupport for ditt produkt, f.eks: Nokia, sÄ kanskje du slipper Ä sende varen helt til Oslo.
Dersom du skulle ha behov for lÄnetelefon i perioden ditt apparat er pÄ service kan vi vÊre behjelpelig med det. Det er et depositum pÄ kr. 450,- ved lÄn av telefon, dette tilbakebetales til deg nÄr lÄnetelefon er returnert til oss, senest 2 uker etter at du har mottatt ditt apparat ferdig reparet. LÄnetelefon kan bestilles -HER-
For utbedring av feil/ service pÄ mobiltelefoner under 2 Är, vennligst klikk -HER-
NB! Mobiltelefoner som er returnert til autorisert servicesenter med en pÄfÞrt skade (vÊskeskader, stÞtskader etc.) vil ikke bli reparert under garanti. Kunder har da tre valg:
- FĂ„ telefonen reparert, kostnader belastes kunde
- Betal kr 550,- for undersĂžkelsesgebyr + 99,- frakt for Ă„ ha telefon returnert uten reparasjon.
- Kassere telefon pÄ verksted uten kostnad.
Dersom ditt apparat har vÊrt pÄ service 2 ganger tidligere (eller flere) for samme feil, eller at apparatet er mer enn 2 Är (maks 5 Är) har du rett til Ä reklamere pÄ ditt apparat. Kontakt vÄrt kundesenter skriftlig via kundeservice@yatack.no OBS: merk emnefeltet i e-post med Reklamasjon mobiltelefon! Meld fra at du Þnsker Ä reklamere pÄ ditt apparat og spesifiser Ärsaken til reklamasjonen.
name | ms | % |
---|---|---|
config_sget | 0.96 | 6.47% |
campaign_sget_dc | 0.67 | 4.53% |
campaign_sget_dc | 0.51 | 3.40% |
doc_sgetby_slug | 9.27 | 62.44% |
doc_list_sgetby_doctype_ | 1.38 | 9.31% |
cat_list_sgetby_hierarch | 0.87 | 5.88% |
product_list_sgetby_camp | 1.19 | 7.98% |
7 profiling calls | 14.85 |