HandlekurvenHandlekurv

Handlekurven er tom

Reklamasjon

Hvis du oppdager en feil eller mangel med et produkt levert av yaTack, er det ForbrukerkjÞpsloven av 21. Juni Nr. 34 2002 som gjelder. Forbrukeren mÄ gi selgeren melding om at han eller hun vil pÄberope seg mangelen (reklamasjon) innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget, eller burde oppdaget den. Fristen for Ä reklamere er allikevel ikke kortere enn to mÄneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen. Reklamasjon mÄ senest skje to Är etter at forbrukeren overtok tingen. Dersom tingen eller deler av den ved vanlig bruk er ment Ä vare vesentlig lengre, er fristen for Ä reklamere fem Är. Hvis forbrukeren ikke reklamerer i tide, tapes retten til Ä gjÞre mangelen gjeldende.


1. UndersĂžker problem

Har du problemer med et produkt, er det mye informasjon pÄ produsentens websider som kan hjelpe deg. De som har laget varen har ofte nye drivere/firmware/bios oppdateringer i tillegg til manualer, telefon support og FAQ (ofte stilte spÞrsmÄl/svar) som kan lÞse problemer uten Ä kaste bort tid eller kostnader.Husk at hvis produktet er pÄfÞrt skade, stÞt eller fuktighet av bruker, gjelder IKKE GARANTI, og det vil koste kjÞperen og fÄ undersÞkt og testet produktet.

Klikk her hvis produktet er en mobiltelefon.

Har du kjÞpt kamera av Yatack, og det er blitt feil pÄ dette, kan du ordne med mye selv. GÄ inn pÄ www.camera.no. De utfÞrer support og service pÄ de fleste merker.For Canon, gÄ til www.canon.no. De har egen servicefunksjon for private. Nedenfor er en liste over noen produsenter som tilbyr egen support. Ta kontakt med den aktuelle produsenten og se om de kan bidra til Ä lÞse ditt problem. Hvis du ikke finner produsenten du leter etter pÄ listen, eller produsenten ikke kan hjelpe deg kan du ringe yaTack support pÄ 40006766.


3com Support Sony Support
Antec Support Kodak Support
AOpen Support Konica Minolta Support
Brother Support Nikon Support
Canon Support Nokia Support
Casio Support Olympus Support
Compaq Support Panasonic Support
Creative Support Pentax Support
Fujifilm Support Samsung Support
Fujitsu Siemens Support Sharp Support
HP Support Sony Ericsson Support
Acer Asus
Sony Playstation Apple
LG Service Motorola Service



2. Reklamasjon for produkter utenom mobiltelefoner

A. Hvis du mÄ returnere en vare for reparasjon sÄ har alle produsentene et autoriserte verksted og en ordning for reklamsjoner.
B. Dersom du ikke finner produsenten listet opp, kan du kontakte yaTack ved epost eller telefon 40006766. yaTack kan hjelpe deg finne autoristerte verksted. Hvis yaTack gi beskjed om Ă„ returnere varen til yaTack, gjĂžr du som fĂžlger:

  • Fyll ut reklamasjonskjema som fĂžlge sendingen, alternativt bruk online reklamasjonsskjema under, og skriv ut.
  • Legg reklamasjon skjema sammen med varer som skal returneres.
  • Du er selv ansvarlig for returforsendelsen til yaTack og mĂ„ betale porto. (Mange produsentene dekker porto hvis du sende det til en autoriserte verksted.) Forsendelser som ikke sendes som servicepakke (eller annen forsendelsesmĂ„te som benytter sporing) sendes pĂ„ eget ansvar.

    **Viktig** -Vi gjÞr oppmerksom pÄ at pakker som blir returnert uten utfylt retur/angrerettskjema ikke vil bli behandlet.

    Eier
    Navn
    Adresse
    Postnummer
    Telefon
    Epostadresse
    Ordre#
     
    Apparat
    Merke
    Modell
    IMEI#/Serie# (står på kvitteringen)
     
    Feilbeskrivelse
    Feilbeskrivelse
    Synlige skader Ja Nei
     


         Leverandør av ASP system for ehandel: auksjon, nettauksjon, nettbutikk og netthandel.      VISA - The future takes VISA      Mastercard      BBS logo      Bring logo
  • name ms %
    config_sget 0.89 4.77%
    campaign_sget_dc 0.57 3.04%
    campaign_sget_dc 0.50 2.65%
    doc_sgetby_slug 12.36 65.92%
    doc_list_sgetby_doctype_ 1.35 7.21%
    cat_list_sgetby_hierarch 1.31 6.97%
    product_list_sgetby_camp 1.77 9.43%
    7 profiling calls 18.75
    Execution time: 0.020132064819336 seconds.